foodbook

Witam po bardzo długiej przerwię. Jak mogliście już zauważyć wszystkie stare posty zniknęły ze strony. Jednak jest to pozytywna zmiana ,kóra tu nastąpi. Blog modowy - w kulinarny, dietetyczny. Od zawszę ciągnęło mnie do zdrowego odżywiania i chciałam zaistnieć w kategorii kulinarnej na blogspocie. Może moje marzenie niedługo się spełni? Zobaczymy bo dodałam praktycznie jeden post w tej tematyce. Mam nadzieje ,że odbierzecie to ciepło i 'pogodzicie się' z tą zmianą.

Ostatnio moja dieta opiera się w większej części na owocach/warzywach. Oczywiście jem też mięso ale sporadycznie. Jak widzicie po zdjęciu przeważają owoce i surowe produkty. Zapraszam na mojego instagrama gdzie znajdują się nowe pomysły na bierząco.

https://www.instagram.com/riwlawn/


Share your thoughts :

Masz pytanie? Zadaj je w komentarzu!