BLOOD TYPE DIET

Dieta zgodna z grupą krwi to dosyć kontrowersyjny temat. Wspominając tysiące dietetyków którzy twierdzą , że to bujdy a z drugiej strony "dziewczyny fitnessu" które zachwalają olej kokosowy do wszelkich potraw. Co ja o tym sądzę? Sięgając naszym przodkom nie mamy takiego dokładnego poglądu na to co jedli. Jedynie co możemy stwierdzić to to w jakich klimatach żyli. Co za tym idzie, możemy zanalizować co było dostępne do zjedzenia. Mam tu na myśli żyzne gleby , temperaturę (co rosło bądź było).
Co to jest dieta zgodna z grupa krwi? W skrócie mówiąc dieta polegająca na odtworzeniu życia naszych przodków i żywienie się tym co oni. Oczywiście nie mówię tu o tym ,że mamy jeść surowe mięso które w dzisiejszych czasach ma wiecej bakterii, gronkowców, tasiemców. Z mojego założenia najlepiej samemu hodować krowy xd.
ALE CHWILE...
Na co ta dieta wpływa? Mogę z czystym sumieniem stwierdzić ,że na samopoczucie i spadek wagi. Dlaczego tak się dzieje? Otóż w genach mamy zakodowane dane produkty które są dla nas wskazane (to właśnie te zgodne z grupą krwi) Co za tym idzie - szybciej nasz organizm to trawi. Posiadam jedno osobiste założenie które może dziwić niektórych otóż uważam , że od niejedzenia zgodnie z grupą krwi powstają alergie które powodują zmiany w organizmie (oczywiście również powstają jeśli jemy danego produktu za dużo)
Produkty które są wskazane możemy znaleźć na internecie. Więcej informacji w następnym poście który pojawi się już niedługo.

Share your thoughts :

  1. So interesting, so educative post! I really really like it!
    Thanks for sharing dear!

    Visit my blog, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam o tej dziecie ale nigdy nie stosowałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie, muszę kiedyś wypróbować tego typu diety :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o niej wcześniej ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Masz pytanie? Zadaj je w komentarzu!