zmieniam to wszystko

Każdy myśli o zmianie.Czuć się lepiej dla siebie czy dla innych? Operacje plastyczne , dieta , wycieńczenie się i zniszczenie do samego końca. Jestem tutaj odmiennym przykładem ponieważ dieta nie koniecznie kojarzy mi się z odchudzaniem. Dieta jest po to żeby być zdrowym do końca życia. W moim życiu zaszły drastyczne zmiany odnośnie samopoczucia, Samopoczucie to - to co zjem to co będę suplementować. Nawet przestałam już myśleć o sylwetce do której kiedyś dążyłam. Teraz jest tylko "jem bo zdrowe" "jem bo wskazane dla mnie'. Niektórych smaczne jedzenie cieszy. Mnie? Jedzenie które ma wartości odżywcze na wysokim poziomie. Wypada jeden włos, drugi , osłabienie , bolące oczy , lekki ból brzucha - tego nie powinniśmy ignorować tylko leczyć. Jednak wymyślanie chorób też jest chorobą. Ja niestety nie umiem tego ignorować. Dla mnie najważniejsza rzeczą w życiu jest bycie zdrowym. Wole wydać pieniądze na suplementy lub dobre produkty żywieniowe niż ubrania.